joi, 5 ianuarie 2012

SEAFOOD COCKTAIL

Ingrediente:

1 kg fructe de mare congelate,
1 morcov,
2 tije de telina,
1 lingura capere,
Sare,piper,
1 ardei iute,
1 lingura de patrunjel tocat,
sucul de la o lamiae,
3 linguri ulei de masline

Am trecut pe sub jet de apa calda fructele de mare apoi le-am pus intr-un castron.


Am ras morcovul si l-am adaugat peste fructele de mare.


Am tocat tijele de telina si le-am pus in castron.



Am adaugat caperele, piper, ardeiul iute tocat si patrunjelul.





Intr-un alt castron am amestecat sucul de lamaie cu uleiul si sarea apoi sosul obtinut l-am turnat peste fructele de mare.





Am amestecat totul usor si am pus castronul la frigider 1 ora.
Am servit cocktailul (salata) in pahare cu picior.



Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!

Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu