vineri, 6 ianuarie 2012

TORT APERITIV CU SOMON SI AVOCADO


Ingrediente:
2 buc avocado,
3-4 linguri de praz tocat,
Sucul de la o lamaie,
2 linguri cu smantana,
1 lingura patrunjel tocat,Sare,piper,
1 pachet mic paine toast,
200 g somon fume,
1 lamaie
Marar (patrunjel) pentru decor

Am inceput prin a pune la prajit prazul intr-o tigaie cu ulei incins.


In robotul de bucatarie am pus avocado curatat de coaja, smantana, patrunjelul, sucul de lamaie si prazul prajit. Am amestecat totul pana am obtinut o crema fina.




Am taiat cu ajutorul unui inel metalic cate 4 rondele de paine din fiecare felie de toast.

Am uns cate 2 felii si am format un turnulet cu 3 felii de paine.

Fiecare turnulet a fost invelit cu o felie de somon.


Am decorat cu lamaie si patrunjel obtinand 12 turnulete.


Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

Un comentariu:

  1. O idee minunata, tocmai ma intrebam ce sa mai fac nou cu avocado.
    Multumesc Maria

    RăspundețiȘtergere