vineri, 13 ianuarie 2012

TARTA APERITIV CU GORGONZOLA

Ingrediente:

500 g branza dulce de vaca (sau ricotta),
150 g gorgonzola,
4-5 oua,
1 lingura faina,
100 g unt,
250 g biscuiti aperitiv,
1 lingura marar tocat,
sare, piper,
struguri si clementine


Intr-un castron am amestecat branza dulce, gorgonzola, ouale (batue inainte separat), faina si mararul.
In alt castron am amestecat biscuitii zdrobiti cu unt apoi amestecul l-am pus intr-un vas termorezistent, l-am presat bine sa formeze un blat uniform.
Am turnat amestecul de branzeturi peste blatul de biscuiti .



Am pus vasul la cuptor pentru 30 minute (sau pana suprafata tartei capata culoare aurie).


Am servit tarta rece insotita de felii de mandarine si boabe de struguri.




Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!


Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu