luni, 20 iunie 2011

RULOURI DIN FOIETAJ CU TON


INGREDIENTE:

1 buc aluat foietaj,

1 conserva de ton in ulei,

3 castraveciori murati,

1 ceapa mica,

1 cutie mica branza cottage,

100 g unt,

sare,piper


PREGATIREA RULOURILOR
Am taiat aluatul foietaj in fasii late de aproximativ 2 cm si fiecare fasie am taiat-o apoi in jumatate.



Fasiutele de aluat le-am rulat pe cate un tub de metal .



Le-am aranjat in tava de cuptor tapetata cu hartie de copt.



Le-am uns cu galbenus si la cuptorul incalzit nu prea tare le-am copt pana s-au rumenit la suprafata la temperatura de 200 grade timp de aprox. 20 min.



L-am scos din cuptor si le-am lasat sa se raceasca pentru a putea scoate tuburile metalice

ATENTIE !!!!
Daca cuptorul este incalzit prea tare rulourile se rumenesc repede la suprafata , raman aproape crude pe partea de langa tubulete si nu pot fi trase de pe ele (asta am patit eu cu a doua tava...).
UMPLUTURA CU TON
Se pun in robotul de bucatarie resul de ingrediente(castraveti,ceapa,ton,branza,unt,sare,piper) se amesteca bine pana se obtine o crema fina apoi aceasta se pune la frigider pana se intareste.










Cu ajutorul unei seringi de ornat se umplu apoi rulourile.


Eu am facut 40 de rulouri(unele mai mici altele mai mari).
Cele mici le-am umplut cu crema de ton, cele mai mari cu spuma de capsuni .
Daca ramane crema se pot face bruschete presarate cu patrunjel pe deasupra si aveti 2 feluri de aperitive.




Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!



Maria

Un comentariu:

  1. Forme de rulou am,foietaj obisnuiesc sa fac,asa ca o sa pregatesc si eu rulouri aperitiv.Nu am facut niciodata.Mi se pare grozava reteta,desi eu nu consum peste.Ma gandesc sa inlocuiesc pasta de peste cu o crema de branza cu ceva ardei rosu ,sau masline verzi umplute.

    RăspundețiȘtergere