joi, 7 iulie 2011

SALATA CU DOVLECEI, IAURT SI NUCA


Ingrediente:
• 1 bol cu dovlecel ras (1 dovlecel mediu sau 2 mici )
• 1 ceapa verde,
• 1 pahar cu miez de nuca,
• 1 pahar cu iaurt,
• 2-3 catei de usturoi,
• cateva fire de marar,
• 3 linguri cu ulei,
• sare


Dovlecelul ras l-am pus la calit cu 2 linguri de ulei intr-o tigaie pana s-a evaporat tot lichidul lasat de dovlecei. Am amestecat din cand in cand in tigaie.




Am lasat deoparte tigaia sa se raceasca dovleceii.
Intr-o alta tigaie am pus ceapa la calit in 1 lingura de ulei. Cand ceapa a fost gata am dat tigaia deoparte sa se raceasca ceapa.



In a treia tigaie am pus nuca tocata sa se prajeasca putin apoi am lasat-o sa se raceasca.


Am zdrobit catei de usturoi intr-un bol apoi i-am frecat cu sare si ulei.
Am pus iaurtul in bol , am adugat usturoiul apoi pe rand dovleceii prajiti, ceapa, nucile si mararul tocat.





Am servit salata cu paine prajita dar poate fi servita si alaturi de o friptura.


Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!


Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu