luni, 18 iulie 2011

BRUSCHETTE CU CREVETI

Ingrediente:

• 400 g creveti proaspeti,
• 2-3 catei de usturoi,
• 2 rosii,
• 1-2 cepe verzi tocate marunt,
• 50 g branza telemea sau feta taiata cubulete,
• 3-4 linguri patrunjel tocat,
• 1 lingura suc de lamaie,
• 1 lingura cimbru proaspat, tocat marunt,
• 1 lingura amestec format din urmatoarele ingrediente uscate:oregano, menta, cimbru, busuioc ,maghiran,
• 4 linguri ulei de masline,
• 8 felii de paine neagra



Am inceput prin a curata crevetii de cap si de coaja, i-am spalat bine apoi i-am uscat cu servetele de hartie.


Am pus pe foc o tigaie cu 2 linguri de ulei si usturoiul zdrobit. Am adaugat crevetii si i-am sotat pana au capatat culoarea rosie, dupa care i-am lasat sa se raceasca.



Am taiat cubulete cele doua rosii la care am scos intai semintele.





Intr-un bol am amestecat rosiile, ceapa verde, branza, patrunjelul, cimbrul proaspat, sucul de lamaie, amestecul de condimente si crevetii taiati cubulete. Am stropit totul cu 2 linguri de ulei de masline.



Am pus bolul in frigider pana am pregatit painea pentru bruschette.
Feliile de paine le-am uns cu ulei si le-am pus in cuptor sa se rumeneasca.
Am pus pe fiecare felie de paine cate 2 linguri cu amestecul de creveti, branza, verdeturi si condimente.







Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!



Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu