sâmbătă, 23 iulie 2011

COTLET DE PORC IN LAPTE


Ingrediente:
aprox. 1500 g cotlet dezosat,
sare,piper,
2 linguri ulei de masline,
1 lingura unt,
1 ceapa ,
1 morcov,
1-2 catei de usturoi,
1 lingura faina,
2 pahare lapte ,
1-2 crengute patrunjel,
1 crenguta cimbru proaspat,
1 foaie dafin


Intr-o tigaie am pus cele 2 linguri cu ulei si untul la incalzit.

Bucata de cotlet am rumenit-o bine pe toate partile apoi am scos-o intr-un vas termorezistent.




Am tocat ceapa, morcovul si usturoiul apoi le-am rumenit in grasimea in care am prajit cotletul.
Am adaugat in cratita faina, am amestecat sa nu se arda apoi am turnat laptele.




Am legat cu o sfoara de bucatarie patrunjelul, cimbrul si foaia de dafin apoi le-am adaugat si pe ele in cratita.



Am lasat sa fiarba cateva minute apoi am turnat continutul cratitei peste cotlet si am pus vasul acoperit in cuptorul incins la 200 grade, pentru 1 ora. Daca vasul nu este acoperit trebuie sa intoarceti cotletul foarte des ,asa intoarceti cotletul la jumatate de ora.



Cand cotletul este gata scoateti-l pe un platou, scoteti legatura de verdeata iar sosul ramas puneti-l intr-un blender pentru a obtine o crema fina.






Feliati cotletul si serviti impreuna cu 2-3 linguri cu sos.



Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu