joi, 17 martie 2011

BUDINCA DE CARTOFI SI SPANAC



Ingrediente pentru 4 portii :
• 500 g cartofi,
• 500 g spanac proaspat,
• 1 ceapa,
• 4-5 catei de usturoi (depinde de marime si de preferinta de a utilize usturoi),
• 1 ou,
• ½ pahar lapte,
• 2 linguri cu unt,
• 2-3 linguri cu ulei,
• 100 g cascaval ras,
• sare,piper nucsoara
Am curatat cartofii si i-am pus la fiert intr-o oala cu apa si sare.

Intre timp am curatat ceapa ,spanacul si usturoiul.
Am tocat ceapa si am pus-o la calit intr-o tigaie cu 2 linguri de ulei si usturoiul zdrobit apoi spanacul taiat fin .


Am lasat spanacul pe foc pana s-a evaporat apa din tigaie .
Am adaugat un praf de nucsoara sare si piper.

Cartofii fierti i-am transferat intr-un bol pentru a pregati un piure cu unt, lapte si ou.


Am adaugat si in piureul de cartofi sare si piper apoi l-am transferat intr-o tava Pyrex unsa cu unt.

Peste stratul de piure de cartofi am adaugat piureul de spanac iar deasupra am presarat cascavalul ras.



Am pus tava in cuptor pentru 30 minute la temperatura de 200 grade.

Am servit budinca alaturi de carnati taranesti sau de o bucata de piept de pui la tigaie (dupa preferintele participantilor la cina).


Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

2 comentarii: