marți, 1 martie 2011

PREMIU

De cateva zile am primit un premiu de la Alina (Explora Cuisine) dar nu stiam cum sa-l preiau pe blog asa ca am intarziat cu aceasta postare.


Multumesc inca o data pentru aprecierea muncii pe care o depun pentru a mentine la un nivel acceptabil acest blog.

Totodata trebuie sa raspund si la 2 intrebari:

1. Sa stabilesc obiectivele blogului.

Am deschis acest blog pentru a face cunoscute retetele deosebite (cred eu) pe care le pregatesc cu placere.
In acelasi timp aici voi gasi mai usor retetele care-mi plac decat imprastiate prin diferite carti reviste, site-uri,bloguri si alte surse de inspiratie...

2. Sa enumar 10 lucruri care-mi fac placere:

* sa gatesc,
* sa calatoresc,
* sa citesc,
* sa ascult muzica,
* sa-i fac pe cei dragi mie sa se simta bine,
* sa lucrez in gradina,
* sa crosetez,
* sa impletesc,
* sa ma joc cu catelul meu,
* sa postez pe blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu