luni, 14 martie 2011

SUPA CREMA DE DOVLEAC CU AROMA ORIENTALA



Ingrediente:
• 6 cani de ceai cu dovleac ras,
• 6 catei de usturoi,
• 1,5 l apa sau supa de pui,
• 50 ml ulei,
• ½ lingurita ghimbir ,
• boia de ardei iute,
• cuisoare pudra,
• 1 lingurita turmenic (curcuma),
• 6 linguri smantana plus extra pentru servit,
• sare


Intr-o oala am pus dovleacul la fiert impreuna cu apa (supa) pentru 15 minute. Am oprit focul si am lasat sa se raceasca. Dupa ce s-a racit am procesat totul in blender pana a devenit o pasta fina.

Intr-o alta oala pusa pe foc am adaugat uleiul iar cand acesta s-a incalzit am pus usturoiul zdrobit, un praf de ghimbir(nu am avut proaspat), un praf de boia, un praf de cuisoare si lingurita de turmenic. Am lasat sa prinda culoare uleiul (dar atentie sa nu se arda usturoiul caci da gust amar supei ) si am turnat apoi dovleacul procesat in blender.
Am lasat sa clocoteasca apoi am adaugat cele 6 linguri cu smantana, am amestecat pentru a se incorpora si am oprit focul .



Nu se fierbe supa cu smantana in ea pentru ca se branzeste.
La servit am mai adaugat cate o lingura cu smantana si un fir de ulei de masline.


Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!

Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu