marți, 7 iunie 2011

PAHARE CU PISCOTURI, RICOTTA SI CAPSUNI



A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic pe blog .
Fara sa-mi dau seama ,ocupati fiind cu probleme gospodaresti, a trecut 1 an de cand am inceput sa scriu pe blog despre experimentele mele culinare.




Ma bucura faptul ca sunt numerosi cei care ma urmaresc si sper sa gaseasca in continuare aici retete noi si interesante.
Pentru ca am inceput blogul cu un desert , la AN ANIVERSAR , tot un desert, cu capsuni din productie proprie.






PAHARE CU PISCOTURI, RICOTTA SI CAPSUNI



Ingrediente:

500 g capsuni,
250 g ricotta,
2 linguri frisca,
8 piscoturi de sampanie,
50 ml coniac,
3 linguri cu zahar

Am spalat capsunile, le-am taiat in doua apoi le-am amestecat intr-un bol cu 1 lingura de zahar si 50 ml coniac, dupa care le-am pus in frigider.
Intr-un alt bol am amestecat ricotta cu 2 linguri de zahar si 2 de frisca obtinand o crema de branza.




Am taiat in bucati mici piscoturile apoi le-am distribuit in 6 paharele.


Am stropit piscoturile cu siropul pe care l-au lasat capsunile.



In fiecare paharel am pus cate 1 lingura cu crema de branza, 1 ligura cu capsuni apoi inca 1 lingura cu crema de branza.





Deasupra am presarat piscoturi pisate si cate o capsuna.



Am pus paharele la frigider pana au fost servite.



Proaspat, rapid, racoritor si gustos.

Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!

Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu