marți, 10 mai 2011

SALATA CU OUA, RIDICHI SI BRANZA


Ingrediente:


5 oua fierte tari,
1 legatura de ridichi,
250 g branza proaspata,
1 legatura ceapa verde,
1 legatura de marar,
2 lingurite de boia de ardei dulce (paprika),
2-3 linguri maioneza,
sare,piper

Intr-un castron incapator am pus branza proaspata.



Am adaugat cele 2 lingurite de boia (paprika).


Am curatat ouale de coaja, le-am tocat nu foarte marunt si le-am adaugat peste branza.


Am spalat si curatat ridichiile apoi le-am taiat rondele iar rondelele le-am taiat in patru si le-am adaugat in castron.


Am adaugat apoi mararul spalat si tocat marunt.


Am curatat ceapa,am spalat-o, am tocat-o mic si am adaugat-o in castron.


Am adaugat apoi 3 linguri de maioneza.


Am amestecat usor totul si…salata este gata de servit.


Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!

Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu