joi, 5 mai 2011

SALATA DE CALAMARI CU NUCA


Ingrediente:


600 g calamari,
2 tulpini de telina,
1 lamaie,
4 linguri ulei de masline,
1 legatura mica de patrunjel,
1/2 cana cu nuca,
sare, piper


Intr-o oala mica am pus apa la fiert. Cand a data apa in clocot am adaugat calamari pentru 6 secunde (nu lasati sa fiarba mai mult ca se intaresc),apoi i-am scos in bol sa se raceasca.



Am curatat tulpinile de telina cu aparatul de curatat cartofi apoi le-am tocat mic.



Am taiat inelele de calamar in bucati mai mici .Intr-un bol am amestecat calamarul cu telina.



Patrunjelul tocat a fost si el adaugat in bolul cu calamari si telina.



In alt bol am amestecat uleiul de masline cu sucul de lamaie, sare si piper. Am turnat sosul peste calamari si am amestecat totul .




Am pus bolul in frigider pentru 1 ora si am amestecat din cand in cand pentru marinare uniforma.



La servit am presarat peste salata ½ de cana cu nuci prajite si tocate.



Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!


Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu