miercuri, 19 octombrie 2011

CHIFTELUTE DE CEAPA




Ingrediente:
5 cepe marime medie,
5 linguri amestec Falafel(am gasit la Carrefour),
½ lingurita turmenic,
½ lingurita coriandru macinat,
¼ lingurita chimen pudra,
¼ lingurita ginger pudra,
¼ lingurita chilli pudra(sau boia iute),
1 ceasca de cafea cu suc de rosii
1 lingura faina neagra,
Ulei pentru prajit


Am curatat ceapa, am taiat-o fideluta apoi am pus-o la prajit in tigaia cu ulei bine incins.


Am amestecat incontinuu in tigaie pentru a nu se arde ceapa. Cand s-a inmuiat si a devenit sticloasa am oprit focul.
Am adaugat pe rand coriandrul, chimenul, turmenicul, chilli si gingerul.




Am amestecat bine si am transferat ceapa intr-un bol.
In bolul cu ceapa si condimente am pus 5 linguri de amestec Falafel am amestecat totul bine apoi am adaugat sucul de rosii, am omogenizat compozitia .



Am lasat sa se absoarba sucul si am mai adaugat o lingura cu faina neagra (ar merge chiar 2 linguri cu faina).


Cu o lingura trecuta prin ulei am luat din compozitia de ceapa si am pus la prajit in ulei bine incins.



Scoatem chiftelutele pe prosoape de hartie pentru a absorbi uleiul.


Le putem servi cu iaurt simplu.

Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu