marți, 27 septembrie 2011

PORC CU CORIANDRU SI MASLINE



Pentru aceasta reteta m-am inspirat din revista ''Click pentru femei ''


Ingrediente pentru 2 portii:


  • 400-500 g carne de porc,


  • 3 linguri coriandru zdrobit,


  • 1 ligurita condimente pentru gratar,


  • 1 lingurita piper negru zdrobit,


  • 6 linguri ulei de masline,


  • 2 cepe,


  • 100 ml vin rosu,


  • 100-200 g masline,


  • 1 lingura cu miere,


  • coriandru frunze sau patrunjel


    Intr-un bol de sticla am amestecat carnea cu coriandru zdrobit, piper, condimente pentru gratar si 2 linguri ulei de masline. Am pus bolul cu carne la macerat in frigider pentru 3-4 ore.

    Am prajit carnea in 2 linguri de ulei de masline apoi am scos-o pe o farfurie impreuna cu sucul lasat.

    In 2 linguri de ulei de masline am pus ceapa taiata fideluta. Cand a devenit sticloasa am adaugat vinul si maslinele. Am mai fiert cateva minute.


    Am amestecat carnea cu ceapa si mierea apoi am pus vasul la cuptor la foc mic pentru 40-50 minute.


  • Am ornat cu patrunjel proaspat tocat.


    Eu am servit mancarea langa o cupa de orez cu rosii dar cred ca este delicioasa si cu cartofi natur.


    Toate cele bune si sa ne revedem cu bine!!!

    Maria

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu