marți, 18 ianuarie 2011

TARTINE CU CREMA DE CALAMARI

Ingrediente:
  • 150-200 g calamari (eu am folosit rondele congelate),
  • 1 catel usturoi,
  • 1 albus de ou,
  • piper ,
  • cateva fire de patrunjel,
  • ulei de masline,
  • paine tost
Am pus sa se dezghete calamarii in apa (metoda rapida). Intre timp am curatat usturoiul, am spalat si tocat patrunjelul , am separat galbenusul de albus. In vasul robotului de bucatarie am pus calamarii, usturoiul, patrunjelul, piper. Am dat drumul la robot si am turnat usor, prin capacul robotului, ulei pana am obtinut o crema ce putea fi intinsa pe paine.

Am intins crema pe triunghiuri de tost si le-am pus la cuptor pentru 10 minute.


Rapid si gustos.


Nota:
- eu nu am pus sare deloc, fructele de mare in general au suficienta sare. Adaugati daca simtiti nevoie de extra sare.
- cu aceasta crema putem umple si tarte mici pentru petreceri.
- daca aveti si alte idei transmiteti-mi -le si mie.


Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu