sâmbătă, 8 ianuarie 2011

PIZZA DIP

Pentru cei care nu stiu engleza "dip'' inseamna printre altele si ''a cufunda''.
Asadar aceasta pizza se mananca cufundand in ea painea.

Sa trecem la reteta....
Ingrediente (cantitatea in functie de marimea vasului in care pregatiti):
  • branza crema (eu am folosit 2 cutii de Almette cu smantana si am presarat ceapa uscata),

  • sos bologneze cu legume (DOLMIO - 2 linguri),

  • sos bologneze piccante cu chili (DOLMIO - 2 linguri),

  • ardei gras verde taiat cubulete (1 ardei),

  • carnaciori picanti taiati rondele (eu am avut 4 bucati) ,

  • branza mozzarella rasa,

  • branza Cheddar rasa (merge si feliata),

Intr-un vas care poate fi pus in cuptor aranjam ingredientele in ordinea de mai sus in straturi.

Introduceti vasul in cuptorul incalzit si coaceti timp de 10 -15 min la foc mic pana se topeste branza.
Se serveste caldut cu felii de bagheta prajita sau biscuiti sarati (crackers).

Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!

Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu