duminică, 16 ianuarie 2011

SCHNITZEL ZURICH

Ingrediente:
  • 1 ceapa,
  • 1 cutie ciuperci 400g (230g netto),
  • 1 lingura cu unt,
  • 1 lingura cu faina,
  • 4-5 linguri cu ulei,
  • 400 g carne de vitel (vita),
  • 1/2 pahar vin alb sec,
  • 200 g smantana pentru gatit,
  • sare,piper,
  • 1 legatura marar(eu am avut congelat)
Am inceput prin a taia carnea fasii mici. Pentru a o taia usor carnea trebuie sa fie semicongelata.

Pana s-a decongelat carnea am curatat ceapa si am taiat-o fasiute.

Intr-o cratita am pus ceapa la calit in ulei. Cand ceapa a devenit sticloasa am adaugat carnea.

Am rumenit-o putin apoi am adaugat un pahar de apa si un cub de concentrat de vita (daca aveti supa de vita este mult mai bine). Am lasat sa fiarba carnea pana ce apa s-a evaporat.

Intre timp am pus ciupercile la scurs.

Peste carne am pus vinul si am lasat sa fiarba pana s-a evaporat.

Am adaugat untul apoi ciupercile.


Am presarat in cratita faina, am amestecat totul bine apoi am turnat smantana.


Am lasat sa mai fiarba putin si am presarat marar tocat .
In Elvetia acest preparat se serveste cu chiftelute de cartofi (rosti) dar noi ''vedeam stele'' de foame si am servit cu paine prajita stropita cu ulei de masline si presarta cu oregano.

Nota :
- se spune ca acest fel de mancare este mai gustos pregatit cu ciuperci proaspete dar eu nu aveam asa ca am folosit ce aveam in camara. Las pe data viitoare.
Nu este rau sa incercam ambele variante sa vedem diferenta.
Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu