marți, 17 aprilie 2012

MIEL LA CUPTOR CU SOS HARISSA


Ingrediente:


1 pulpa de miel,
1 ceapa,
1-2 morcovi,
4 linguri ulei de masline,
1 bucata mica ginger (cam 2 cm),
1/2 lingurita chimen pudra,
1/2 lingurita coriandru pudra,
suc de lamaie,
1 lingurita sos Harissa (atentie...este f.f. iute)
sare si piper



Pulpa de miel a fost unsa cu ulei de masline.





Am ras gingerul pe razatoarea mica apoi am masat carnea cu el.





Am rasnit peste carne chimen si coriandru.




Am stropit carnea cu suc de lamaie.





Am taiat ceapa si morcovul bucati si le-am pus langa carne.





Am adaugat sosul Harissa, 200 ml apa, sare si piper.




Am pus vasul la cuptor la 200 grade pentru 1 ora.
Cand friptura a fost gata am scos sosul impreuna cu legumele in blender pentru a obtine un sos consistent.







Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!


Maria

Un comentariu: