sâmbătă, 14 aprilie 2012

MIEL CU MENTA, ROZMARIN SI SOS TZATZIKI

Ingrediente:
* pentru friptura:
-o pulpa de miel
-3-4 linguri de vin rosu
-o lingura de mustar
-2 linguri de menta proaspata tocata
-1 lingurita fulgi de ardei iute
-1 lingurita cimbru uscat
-sare
-piper negru
-o crenguta de rozmarin

* pentru sosul tzatziki
-300-400 g iaurt gras,
-1 castravete,
-4-5 catei usturoi,
-3-4 linguri ulei de masline,
-1 lingura otet de mere,
-1 lingura marar proaspat tocat
-sare
Am inceput cu pregatirea marinatei pentru carne.
Intr-un bol am amestecat menta tocata,vinul, mustarul,cimbrul, ardeiul iute, piperul,sarea, rozmarinul si uleiul de masline.

Am facut cateva crestaturi in pulpa de miel pentru a fi patrunsa bine de marinata.


Am masat bine carnea cu marinata apoi am pus vasul la frigider pentru cateva ore.




Am pregatit carnea la cuptor la temperatura de 220 grade timp de 45 minute (timpul de coacere depinde de cat de mare este pulpa de miel).


Intre timp am pregatit sosul tzatziki.
Am ras castravetele pe razatoarea mica .


Am scurs de apa castravetele ras si l-am pus intr-un bol.


Peste castravete am pus otetul.




Am ras pe aceeasi razatoare mica usturoiul pe care l-am adaugat in bol.

Am adaugat iaurtul,uleiul de masline si mararul si sare.



Amestecam bine totul si obtinem un sos gustos si lejer care acompaniaza perfect friptura de miel.




Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu