miercuri, 25 aprilie 2012

CREMA CU CEAPA CARAMELIZATA SI BRANZA ALBASTRA

Ingrediente:
  • 1 ceapa alba,
  • 225 g ciuperci,
  • 1 lingura ulei de masline,
  • 100 g branza crema,
  • 50 g branza albastra,
  • 50 ml lapte,
  • 1 lingurita cimbru verde tocat,
  • Sare, piper

Am taiat ceapa julien si am pus-o la prajit in tigaia cu uleiul de masline incins.

Cand ceapa a prins culoare maronie am adaugat ciupercile taiate julien.
Am tinut pe foc pana apa lasata de ciuperci s-a evaporate si ciupercile s-au rumenit.
In tigaie am adaugat branza crema.
A urmat branza albastra….
…si laptele.
Am asezonat cu sare si piper apoi am adaugat cimbrul.
Se poate servi cu felii de pere, paine prajita sau biscuiti aperitiv.
Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu