joi, 8 martie 2012

ROCKAMOLE (CREMA DE AVOCADO SI BRANZA ROQUEFORT)

O reteta foarte gustoasa pentru a ne revigora hemoglobina acum la inceput de primavara pana apar urzicile.

Ingrediente:



  • 125 g branza Roquefort,

  • 2 bucati avocado,

  • 2-3 linguri smantana,

  • 2 fire de ceapa verde,

  • 1/2 lingurita de ardei iute uscat

Intr-un castron de sticla am sfaramat branza cu o furculita.



Am adaugat (in castron) avocado curatat de coaja si de sambure.Am pasat avocado cu furculita pana am obtinut o pasta cu bucatele de avocado.


Am adaugat smantana si am amestecat sa se incorporeze.



Ceapa verde am taiat-o cat mai mic si am incorporat-o si pe ea in crema.



La sfarsit am adaugat ardeiul iute uscat.


Se poate servi cu biscuiti aperitiv sau paine prajita.




Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!

Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu