vineri, 9 martie 2012

CHIFTELUTE CU TON SI CUS CUS




Ingrediente:

1 cana (de ceai) cus cus,
1 cana (de ceai) supa de pui fierbinte,
3 conserve ton(eu am avut in ulei),
15-20 masline tocate mic,
2 oua,
coaja de la o lamaie,
4-5 linguri marar tocat (sau patrunjel),
piper,
ulei pentru prajit


Intr-un bol am amestecat supa de pui cu cus cus si am asteptat sa se absoarba supa.



Am adaugat tonul scurs de ulei (nu m-am straduit prea mult cu scursul uleiului dar supa nu a fost grasa si uleiul a dat mai mult gust preparatului).



Am adaugat in compozitie maslinele tocate.


Au urmat coaja de lamaie (numai partea galbena) si mararul (eu am avut congelat).

Urmeaza piperul si ouale.

Am amestecat bine totul pentru a obtine o compozitie omogena.
Cu ajutorul unui inel metalic am format chiftelute de aceeasi marime pentru a se praji in acelasi timp.



Am prajit chiftelutele in ulei bine incalzit.





Sunt crocante la exterior, moi si aromate la interior.



Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu