miercuri, 14 martie 2012

CREMA CU MACROU AFUMAT, OUA, CAPERE

Ingrediente:


  • 1 buc (250-300g) macrou afumat,


  • 2-3 oua fierte (numarul depinde de cat de mari sunt ouale),


  • 1 lingura capere,


  • 10-15 masline taiate cubulete,


  • 2 linguri smantana,


  • 1 lingurita mustar clasic,


  • 1 lingurita paprika,


  • 2 fire de ceapa verde


    • Am curatat pestele de piele si oase l-am trecut prin robotul de bucatarie iar crema obtinuta am pus-o intr-un castron.




      Am adaugat in castron celalalte ingrediente (ceapa verde tocata, maslinele, ouale taiate cubulete, caperele, smantana, mustarul, paprika) si am amestecat totul cu o furculita.



      Am servit crema la mic dejun pe paine prajita.



      La cina am avut cartofi fierti la abur cu patrunjel si crema de macou.



      Aceeasi crema poate fi utilizata pentru a umple tarte reci, rulouri, vol au vent,choux-uri.


      Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!

      Maria

      Niciun comentariu:

      Trimiteți un comentariu