joi, 2 februarie 2012

PATE DE CIUPERCI

Ingrediente:
300 g ciuperci ,
100 g miez de nuca,
1 ceapa,
2 catei de usturoi,
50 ml coniac,
1 lingurita cimbru uscat,
1 lingurita de sos Worcestershire,
sare, piper,
unt si ulei pentru prajit

Intr-o tigaie am pus miezul de nuca la prajit. Cand nucile au fost gata le-am lasat sa se raceasca.


Am luat o alta tigaie mai mare in care am adaugat unt, ulei, ceapa, usturoi,ciupercile, coniacul si cimbrul. Dupa ce alcoolul s-a evaporat si lichidul lasat de ciuperci a mai scazut am oprit focul si am lasat compozitia sa se raceasca.





In vasul robotului de bucatarie am pus nuca la maruntit.

Am adaugat apoi ciupercile, sare, piper,1 lingurita de sos Worcestershire si am amestecat pana am obtinut o crema fina.



Am servit pateul pe biscuiti aperitiv dar merge foarte bine si pe paine prajita.



Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!


Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu