marți, 14 februarie 2012

PASTE CU CREVETI SI DOVLECEI

Ziua incepe cu un sarut si ... cu sampanie pusa la frapat.



Ingrediente pentru 2 portii:
• 200 g paste,
• 1 dovlecel,
• 200 g creveti congelati,
• 200 ml smantana pentru gatit,
• piper alb,sare,
• 1 catel usturoi,
• 2-3 linguri ulei de masline,
• Coriandru sau busuioc pentru ornat


Am inceput cu pastele pe care le-am pus la fiert in apa cu sare.
Intr-o tigaie incapatoare am pus uleiul la incalzit si catelul de usturoi taiat in doua.



Cand usturoiul a prins culoare si uleiul aroma, am scos usturoiul.



Am dat dovlecelul pe razatoarea mare apoi l-am pus in tigaie pana apa lasata de dovlecel s-a evaporat.

Am adaugat crevetii si smantana.

Cand smantana s-a incalzit am condimentat cu sare si piper.


La sfarsit am amestecat totul cu pastele fierte .



Am ornat cu coriandru si busuioc.




Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu