sâmbătă, 18 februarie 2012

TACI SI INGHITE

Este un fel de mancare NU o porunca !!!



Ingrediente:


Pentru mamaliga:


750 ml apa(poate fi inlocuita cu lapte),
300 g malai,
2-3 linguri cu ulei,
sare(daca branza nu este sarata)
Pentru umplutura:
200-250 g telemea,
250-300 g carnati afumati(puteti adauga si 100 g bacon sau slanina, daca va rezista ficatul),
4 oua

Din apa, malai, ulei, sare am facut o mamaliga moale pe care am impartit-o in trei parti.
Intr-o tigaie am rumenit carnatii taiati rondele.


Cu o parte din mamaliga am tapetat fundul unui vas termorezistent uns cu ulei(puteti folosi si unt).



Am imprastiat peste mamaliga carnatii prajiti.


Deasupra carnatilor am pus un alt strat de mamaliga.


Peste mamaliga am pus branza data pe razatoarea mare.

Am acoperit branza cu mamaliga.


Cu un polonic trecut prin ulei am facut in mamaliga gauri in care am spart cate un ou.

Am pus vasul in cuptorul incalzit la 200 grade pentru 15 minute sau pana sunt facute ouale.




Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu