miercuri, 13 octombrie 2010

SALATA DE SUNCA SI OUA

Ingrediente:
• 225 g sunca (eu am folosit sunca pregatita de mine dintr-o bucata de cotlet dezosat tinut in frigider 2 zile la marinat cu un amestec de coriandru, cimbru, curcuma, oregano, rozmarin si apoi in cuptor la foc mic 2 ore),
• 4 oua (am folosit 5 pentru ca erau foarte mici si unul pentru ULISSE),
• 1 gogosar sau ardei gras rosu,
• 1 castravete mediu (eu am avut 5 bucati mici),
• 1 cutie mica de porumb fiert,
• 1 legatura de marar,
• 3-4 linguri de maioneza,
• Sare, piper

Pregatiti ingredientele:

Puneti la fiert ouale pentru 10 minute.

Spalati castravetii si gogosarul.
Puneti sub apa rece ouale fierte tari pentru a putea fi curatate usor apoi taiti-le cu feliatorul de oua sau cu un cutit si puneti-le intr-un bol.

Scurgeti de apa porumbul fiert si puneti-l in bol.

Curatati de coaja castravetele si taiati-l in bastonase.Adaugati-l in bol.

Taiati gogosarul in bastonase.Adaugati-l in bol

Taiati sunca in bastonase. Adaugati-o in bol.

Tocati marunt mararul si adaugati-l si pe el in bol.

Amestecati totul , adauga sare si maioneza dupa gust si amesteca din nou.

Gata de servit sau pentru picnic.

Pentru ca a fost cuminte ULISSE a primit ousorul !!!


Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!

Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu