duminică, 11 septembrie 2011

BAME INDIENE

Ingrediente:
600 g bame,
2 cepe,
3 linguri ulei,
1 lingurita boia iute ,
1 lingurita coriandru pudra,
1 lingurita chimen pudra,
½ lingurita turmenic,
½ lingurita garam masala,
Sucul de la ½ lamaie,
Sare



Intr-o cratita am pus la incalzit uleiul. Am tocat ceapa marunt si am pus-o la rumenit.

Cand ceapa a capatat aspect sticlos am adaugat pe rand: boiaua, coriandrul, chimenul, turmenicul si garam masala.






Am taiat bamele in bucati si le-am adaugat in cratita.


Pentru ca pregatisem si o friptura de miel cu sos de rosii am adaugat cateva polonice cu sos (daca nu aveti sos de carne putem folosi suc de rosii si cativa catei de usturoi).


Am lasat sa fiarba 2-3 minute, am stors lamaia si am mai fiert cateva minute pana bamele s-au inmuiat bine.


Am servit bamele alaturi de o felie de friptura de miel. Fara carne este o foarte gustoasa mancare de post.


Toate cele bune si sa ne revedem cu bine !!!
Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu